A powiedz mi dobrze wsadziłeś ten czujnik? Wchodził ciężko czy łatwo? Jeśli wchodził z oporem wyciągnij go i przeszlifuj plastikowa obudowę. Czujnik musi być dosłownie przy tej tarczce inaczej komputer go nie widzi
O2FL 1.8TSI i "cykanie" po wyłączeniu zapłonu
Zwiń
X
-
O2FL 1.8TSI i "cykanie" po wyłączeniu zapłonu
Dzisiaj zauważyłem, a raczej usłyszałem iż po wyłączeniu zapłonu po 2 sekundach jest slychac cyknięcie ok 2 sekundowy szum znowu cyknięcie cisza i jeszcze raz cykniecie szum cyknięcie i cisza. Usłyszałem to przy podniesionej masce i otwartych drzwiach. Słuch mam dobry no trochę może przewrażliwiony jestem i z natury zawsze szukam dziury w całym, ale powiedzcie mi czy w Waszych 1.8 TSI też tak jest? Do tej pory miałem autka bez turbo więc może wszystkie silniki z turbiną tak działają? Autkiem zrobiłem dopiero 1200 km, co prawda jakoś na początku kilka razy udało mi się go przydusić i silnik zgasł, głównie przy wyjeżdżaniu ze śniegu, zanim doczytałem w instrukcji iż w takim wypadku powinno się wyłączać ASR (moją poczciwą ibizką nigdy takich problemów nie miałem). Oczywiście jak narazie jeżdżę autkiem spokojnie, no może ze 4 razy pociągnąłem go do 4tys obrotów.
Więc zasadnicze pytanie czy takie odgłosy po wyłączeniu zapłonu to normalka czy mam się zaczynać martwić?
-
-
Zamieszczone przez rkbNie mam TSI ale te silniki maja turbiny chlodzone ciecza nawet po wylaczeniu zaplonu, moze za wczesnie gasisz silnik jak pogoniles auto? :?:
Zamieszczone przez szkodamoże to właśnie to wodne chłodzenie sprężarki :idea:
ale generalnie nie ma co szukac dziury w całym
Komentarz
-
-
Prawdopodobnie są to odgłosy przepustnicy (sterowana elektronicznie). Jest to normalne zjawisko i nie się czym przejmować.
Turbo nie ma tu nic do rzeczy.Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
No to nie zapomnij kliknąć +Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
Komentarz